Известие

Collapse
No announcement yet.

Повдигачите на клапаните тракат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от B. Stamatov Покажи съобщение
    Здравейте! Имам следния въпрос. Повдигачите на моята кола тракат и мисля че са за смяна. Но незнам дали си струва цялата операция по подменянето им. Сваля ли се главата за да се сменят? И бих искал ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опита си.
    Също така бях чел някъде из форума, че някой от колегите е сменял повдигачи, но са износили разпределителните валове,защото ги е подменил с менте!Предварително ви благодаря за съдействието!
    Не си заслужава да се сменят и дали си сигурен че са повдигачи напълно е възможно е да е от вариатора иначе като марка на пазара има 2 варианта Метили и АЕ не си вземай АЕ страшно са фалшиви те ми съсипаха валовете цените и на двете марки са еднакви 20лв на бр но при смяната трябва да се зацепва наново двигателя така че ако не ги сменяш сам ще ти струва само смяната поне 100лв.
    И аз каот теб бях решил че ми тракат клапаните и ги смених заедно с вариаторния кит и беше тишина, но няма да ти казвам какво заварих след 5к км (гадна гледка половината от гърбиците на валовете бяха износени с по няколко милиметра и повдигачите се разглобявах при вадене) в момента съм си със старите повдигачи и сега като застуди потракват малко първата минута (не е от вариатора той е нов).
    Аз не съм чул колата ти за да ти кажа какво и е но мисля че е по добре при смяна на маслото да сложиш прибавка за промиване за да ги измиеш отвътре и може да се оправят. Ако те дразни тракането на вариатора да знаеш че с ремонтния комплект работите се получават до максимум 20к км след това пак трака така че ако сменяш вариатор най добре с нов, ако ако решиш да сменяш повдигачи си поръчай оригинални по номер от Е-пер иначе няма гаранция за качество, а и разпределителните валове не са евтини дори и втора употреба.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
      При мен тракането спря откакто се застуди времето. Всъщност има го само при топъл старт. Смятате ли, че може да има отношение с температурата на двигателя или гъстотата на маслото например, след при палене с изстинал двигател и при ниска външна температура не трака?
      така или иначе е започнал да си заминава и накря ще спре ,може вече да е ремонтиран веднъж два пъти в
      салоните масово им слагат ремонтния комплект - да искара докато се продаде и още малко после новия собственик да се спасява слагат им и най евтините ролки и ремъци и викат" колата е напълно обслужена палиш и заминаваш".......а накрая една по една си заминват евтините части а с тях и някои други неща които е можело още известно време да поработят .
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        ... мисля че е по добре при смяна на маслото да сложиш прибавка за промиване за да ги измиеш отвътре и може да се оправят...
        Колега Novachevще ми позволите ли да не се съглася с вас. Измиването на двигателя е нож с две остриета! Досега съм го казвал два пъти. При измиването на двигателя равномерно отложения шлам ще падне в картера и ако след това картера не се отвори и да се изчисти, нараства възможността да се запуши смукателя на маслената помпа и надявам се всички се досещате какви са последствията. Колега B. Stamatov мисля, че е по-добре при смяна на ангренажа да свалите двата вала и да изчистите само чашките в някакъв органичен разтворител. Колега Novachev, ако не ме лъже паметта ви посъветвах същото преди да смените повдигачите! Наясно съм, че това звучи като натякване, но предполагам, ще се съгласите, че понякога и опита на други хора е от значение за взимането на информирано решение.
        Have A Nice Day
        o/_______\o
        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
        []=о===о=[]

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
          така или иначе е започнал да си заминава и накря ще спре ,може вече да е ремонтиран веднъж два пъти в
          салоните масово им слагат ремонтния комплект - да искара докато се продаде и още малко после новия собственик да се спасява слагат им и най евтините ролки и ремъци и викат" колата е напълно обслужена палиш и заминаваш".......а накрая една по една си заминват евтините части а с тях и някои други неща които е можело още известно време да поработят .
          Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
          Да разбираме ли, че ако трака постоянно са повдигачи на клапани, а ако тракането спре 20-30 сек след стартиране на мотора - вариатор?
          Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
          А ако трака само при топъл старт?
          Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
          При мен тракането спря откакто се застуди времето. Всъщност има го само при топъл старт. Смятате ли, че може да има отношение с температурата на двигателя или гъстотата на маслото например, след при палене с изстинал двигател и при ниска външна температура не трака?
          Колега Димчо, други ми бяха питанията
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
            Колега Димчо, други ми бяха питанията
            Извинявай колега че не съм те разбрал, както и да е все пак това което казах може да е от полза на някой друг тъй като симптомите са сходни
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
              Колега Novachevще ми позволите ли да не се съглася с вас. Измиването на двигателя е нож с две остриета! Досега съм го казвал два пъти. При измиването на двигателя равномерно отложения шлам ще падне в картера и ако след това картера не се отвори и да се изчисти, нараства възможността да се запуши смукателя на маслената помпа и надявам се всички се досещате какви са последствията. Колега B. Stamatov мисля, че е по-добре при смяна на ангренажа да свалите двата вала и да изчистите само чашките в някакъв органичен разтворител. Колега Novachev, ако не ме лъже паметта ви посъветвах същото преди да смените повдигачите! Наясно съм, че това звучи като натякване, но предполагам, ще се съгласите, че понякога и опита на други хора е от значение за взимането на информирано решение.
              То добре сте ме посъветвал но как всъщност се чистят повдигачи някой знае ли има ли технология, кисненето в силен разредител не е като да минава масло под налягане и висока температурата на маслото разредителя трябва да е висока поне 60 градуса (ако трябва да се изхожда от условията на действие на промивните масло в двигателя) . Мисля си че най добре ще се почистят с ултразвук но при положение че на дюза искат по 10 лв и на повдигач ако е толкова това е половината от цената на нов.
              Като се махне капака на клапаните се вижда чистотата на мотора и ще стане ясно дали ще падне "шлам" в картера. Виждал съм чисти двигатели карани с хубави масла виждал съм и такива карани с "грес".
              И все пак се чудя след като падне този шлам няма ли да изтече със старото отработено масло.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                На мръсотията мястото и е в маслото и после навън. Мотора ако е обслужван коректно вътре свети като огледало, кви са тия шлаки дето ще падат не ми е ясно.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  Технологията на почистване е лесна колега Novachev оставяте ги за една нощ в нафта или керосин и на другата сутрин ги продухвате със сгъстен въздух и натисвате на стиска за да излезе всичко. На старата кола поне така го правихме и мисля, че имаше ефект. Баща ми все още си я кара и понякога само сутрин претракват като наближи време за смяна на масло. А относно изтичането на шлаката или шлама при смяната абсолютно съм съгласен в идеалния вариант така трябва да стане, но колега от един сервиз в Русе беше споделил, че точно след промивка на двигателя е правил основен ремонт и при дефектацията е стигнал до извода, че е в следствие на запушен смукател на маслената помпа. Аз затова казах, че се увеличава вероятността, а не че точно това се случва. Сега моите чисто теоретични предположения са, че при промиването една част от шлама се задържа на екрана над помпата и не може да изтече през пробката, и след това постепенно новото масло я сваля долу и ...
                  Верно много теоретично стана, но съм съгласен с вас, че може да се направи преценка за състоянието на смазочната система и поддръжката на автомобила по замърсяванията в пространстовото около клапаните.
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment

                  Working...
                  X